Політика повернення коштів
1. Сторони погодили, що за загальним правилом, повернення коштів за Послуги спожиті під час виконання даного Договору не допускається. Але, в окремих випадках, після замовлення Послуг, Замовник може мати право на повернення сплачених коштів (або їх частини) заздалегідь погодивши це з Виконавцем;
2. Сторони погодили, що повернення коштів може бути проведено у наступних випадках, та у наступному визначеному розмірі:I. У випадку, якщо оплата за надання Послуг відбулася, але фактичне надання Послуг не розпочалось (до проведення першого Заняття) – Замовник має право отримати відшкодування 100% сплаченої вартості;II. У випадку, якщо оплата за надання Послуг відбулася і надання Послуг фактично почалось (було проведено певну кількість Занять) – Замовник має право отримати відшкодування вартості пропорційно кількості не проведених Занять;III. У випадку, якщо оплата за надання Послуг відбулася, але Послуги в цілому, або частково не були надані з вини Виконавця - Замовник має право отримати відшкодування вартості пропорційно до кількості не проведених Занять.IV. У інших випадках прямо встановлених Законодавством;
3. Сторони погодили, що Замовник не має права на повернення коштів у наступних випадках:V. Послуги спожито до закінчення 14 денного строку з моменту оплати Послуг (наприклад якщо Послуги полягали в отриманні доступу до заздалегідь записаних лекцій, або навчальних матеріалів, і Замовник отримав до них доступ, він втрачає право на повернення коштів);VI. Послуги надано у повному обсязі;VII. Послуги надано належної якості;VIII. Замовником порушено порядок оформлення запиту на повернення коштів;IX. В інших випадках на розсуд Виконавця;
4. Для оформлення повернення коштів Замовник направляє лист Виконавцеві на адресу: ten.rimgib%402avonagres із зазначенням наступної інформації: ПІБ, назва оплаченої Послуги і причина повернення. Лист має бути складено, направлено безпосередньо Замовником, або його представником. Після отримання листа Виконавець за першої можливості зв’язується з Замовником для уточнення деталей повернення коштів.
5. Сторони погодили, що обов’язок по сплаті будь-яких додаткових платежів (у тому числі банківських комісій) пов’язаних з поверненням коштів покладається на Замовника та буде вираховано із суми коштів які повертаються;
6. Для повернення коштів буде використовуватись той самий платіжний спосіб, який використовував Замовник для сплати вартості Послуги; Строк протягом якого сплачені кошти мають бути повернуті залежить від відповідного банку і Виконавець не несе відповідальності за будь-які затримки які сталися не з його вини.